דלג לתוכן
דף הבית
אודות
הנהלה
קשרי משקיעים
מהתקשורת
גרף מניה
התראות למייל
צור קשר IR
צור קשר
Menu
דף הבית
אודות
הנהלה
קשרי משקיעים
מהתקשורת
גרף מניה
התראות למייל
צור קשר IR
צור קשר
רמי לוי קשרי משקיעים
לובי משקיעים
אודות
מהתקשורת
גרף מניה
התראות למייל
צור קשר
Menu
לובי משקיעים
אודות
מהתקשורת
גרף מניה
התראות למייל
צור קשר
הודעות למשקיעים
בחר שנה
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
29/03/2022
רשת רמי לוי מסכמת את שנת 2021 – האסטרטגיה של הרשת להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה שוב ושוב ההכנסות בשנת 2021 הסתכמו בכ- 6.45 מיליארד שקל – החברה הציגה יציבות בהכנסות למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה הרווח הנקי בשנת 2021 עלה בכ – 20% ל כ- 212 מיליון שקל
29/11/2021
רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021: האסטרטגיה שלנו להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2021 צמחו לכ – 4.82 מילארד שקל – למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה
19/08/2021
רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את הרבעון השני של 2021 – האסטרטגיה שלה להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה הרווח הנקי ברבעון זינק בכ-69% לכ-61 מיליון שקל – בעקבות השיפור בתנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי, תרומת המותג הפרטי והמשך חיסכון בהוצאות התפעול ההכנסות ברבעון צמחו בכ-3.4% לכ -1.59 מיליארד שקל – הודות לפתיחת סניפים חדשים לצד עלייה בפדיון חנויות זהות
31/05/2021
שנת 2021 נפתחת עם עלייה חדה ברווחים: הרווח הנקי ברבעון זינק בכ – 62% לכ- 47 מיליון שקל – הודות השיפור בתנאי הסחר ויעילות המרכז הלוגיסטי ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 שיקפו יציבות והסתכמו בכ- 1.61 מיליארד שקל, וזאת למרות היקף המכירות הגבוה ברבעון המקביל אשתקד עם התפרצות נגיף הקורונה
24/03/2021
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון הרביעי ואת שנת 2020 עם שיא בהכנסות וברווחים: ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020 צמחו בכ- 13% ל כ- 1.65 מיליארד שקל, בעיקר הודות לצמיחה חזקה בפדיון חנויות זהות של 10.44% והרווח הנקי עלה בכ- 100% ל כ- 63 מיליון שק ל הרווח התפעולי ברבעון עלה ל כ- 90 מליון ש”ח, שיעור של כ- 5.44% , בהשוואה לכ – 3.19% ברבעון המקביל בשנת 2019
30/11/2020
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת רבעון מוצלח ברקע התפשטות נגיף הקורונה – עלייה גבוהה בהכנסות, שיפור משמעותי ברווחיות והכפלת הרווח הנקי
לדיווחים נוספים