רשת רמי לוי מסכמת את שנת 2021 – האסטרטגיה של הרשת להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה שוב ושוב ההכנסות בשנת 2021 הסתכמו בכ- 6.45 מיליארד שקל – החברה הציגה יציבות בהכנסות למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה הרווח הנקי בשנת 2021 עלה בכ – 20% ל כ- 212 מיליון שקל

רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את הרבעון השני של 2021 – האסטרטגיה שלה להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה הרווח הנקי ברבעון זינק בכ-69% לכ-61 מיליון שקל – בעקבות השיפור בתנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי, תרומת המותג הפרטי והמשך חיסכון בהוצאות התפעול ההכנסות ברבעון צמחו בכ-3.4% לכ -1.59 מיליארד שקל – הודות לפתיחת סניפים חדשים לצד עלייה בפדיון חנויות זהות

שנת 2021 נפתחת עם עלייה חדה ברווחים: הרווח הנקי ברבעון זינק בכ – 62% לכ- 47 מיליון שקל – הודות השיפור בתנאי הסחר ויעילות המרכז הלוגיסטי ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 שיקפו יציבות והסתכמו בכ- 1.61 מיליארד שקל, וזאת למרות היקף המכירות הגבוה ברבעון המקביל אשתקד עם התפרצות נגיף הקורונה

רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון הרביעי ואת שנת 2020 עם שיא בהכנסות וברווחים: ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020 צמחו בכ- 13% ל כ- 1.65 מיליארד שקל, בעיקר הודות לצמיחה חזקה בפדיון חנויות זהות של 10.44% והרווח הנקי עלה בכ- 100% ל כ- 63 מיליון שק ל הרווח התפעולי ברבעון עלה ל כ- 90 מליון ש”ח, שיעור של כ- 5.44% , בהשוואה לכ – 3.19% ברבעון המקביל בשנת 2019