רשת רמי לוי מסכמת את שנת 2021 – האסטרטגיה של הרשת להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה שוב ושוב ההכנסות בשנת 2021 הסתכמו בכ- 6.45 מיליארד שקל – החברה הציגה יציבות בהכנסות למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה הרווח הנקי בשנת 2021 עלה בכ – 20% ל כ- 212 מיליון שקל
רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של שנת 2021: האסטרטגיה שלנו להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2021 צמחו לכ – 4.82 מילארד שקל – למרות ששנת 2020 הושפעה מאוד לחיוב מצריכה מוגברת של לקוחות עם התפרצות נגיף הקורונה
רשת רמי לוי שיווק השקמה מסכמת את הרבעון השני של 2021 – האסטרטגיה שלה להיטיב עם הצרכן מוכיחה את עצמה הרווח הנקי ברבעון זינק בכ-69% לכ-61 מיליון שקל – בעקבות השיפור בתנאי הסחר, יעילות המרכז הלוגיסטי, תרומת המותג הפרטי והמשך חיסכון בהוצאות התפעול ההכנסות ברבעון צמחו בכ-3.4% לכ -1.59 מיליארד שקל – הודות לפתיחת סניפים חדשים לצד עלייה בפדיון חנויות זהות
שנת 2021 נפתחת עם עלייה חדה ברווחים: הרווח הנקי ברבעון זינק בכ – 62% לכ- 47 מיליון שקל – הודות השיפור בתנאי הסחר ויעילות המרכז הלוגיסטי ההכנסות ברבעון הראשון של שנת 2021 שיקפו יציבות והסתכמו בכ- 1.61 מיליארד שקל, וזאת למרות היקף המכירות הגבוה ברבעון המקביל אשתקד עם התפרצות נגיף הקורונה
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון הרביעי ואת שנת 2020 עם שיא בהכנסות וברווחים: ההכנסות ברבעון הרביעי של 2020 צמחו בכ- 13% ל כ- 1.65 מיליארד שקל, בעיקר הודות לצמיחה חזקה בפדיון חנויות זהות של 10.44% והרווח הנקי עלה בכ- 100% ל כ- 63 מיליון שק ל הרווח התפעולי ברבעון עלה ל כ- 90 מליון ש”ח, שיעור של כ- 5.44% , בהשוואה לכ – 3.19% ברבעון המקביל בשנת 2019
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת רבעון מוצלח ברקע התפשטות נגיף הקורונה – עלייה גבוהה בהכנסות, שיפור משמעותי ברווחיות והכפלת הרווח הנקי
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון השני של השנה, ברקע התפשטות נגיף הקורונה, עם שיפור ברווחיות הגולמית ועלייה ברווח הנקי
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את הרבעון הראשון של השנה, ברקע התפשטות נגיף הקורונה וחג הפסח, עם צמיחה דו-ספרתית בהכנסות וברווח הנקי
רשת רמי לוי שיווק השיקמה מסכמת את שנת 2019 עם הכנסות שיא של כ- 6 מיליארד שקל, לצד שיפור בשיעורי הרווחיות
ההכנסות ברבעון צמחו בכ- 10% לכ- 1.54 מיליארד שקל (לא כולל פדיון חנויות שבזכיינות) – הודות להתרחבות הפעילות העסקית וצמיחה בהכנסות של חנויות זהות